Kontakta oss
Kundservice
Om du har frågor kring våra produkter, hur du ska använda dem eller din beställning är du alltid varmt välkommen att kontakta vår kundservice med utbildade hudterapeuter och makeup-artister. Vår kundtjänst är bemannad alla vardagar mellan 08.00-17.00 för att besvara dina frågor. Vårt mål är att under kontorstid besvara alla mejl inom 48 timmar från att din förfrågan mottagits.
Du kontaktar kundtjänst enklast via mejl på kundservice@eleven.se.
Du kan chatta med oss via det lilla chattfönstret längst ner till vänster på din skärm.
Om du har handlat i vår webbshop och har frågor kring din beställning är det viktigt att du bifogar ditt ordernummer. Då blir det enklare för oss att hjälpa dig!
Telefonnummer till Youty Group (Youty, Nordicfeel, Eleven och Blush): 010 145 50 00
Telefontider: Vardagar 08.00-16.00
Har du frågor kring din faktura kontakta gärna Qliro direkt på qliro.com.
Vill du spåra ditt paket och valt leverans med PostNord kan spåra det via www.postnord.se med ditt kollinummer. Har du valt något annat leveranssätt så hjälper vi på kundtjänst dig med dina frågor.
Se vanliga frågor och svar här.
Vårt huvudkontor
Youty AB
Valhallavägen 117K
115 31 STOCKHOLM
Ditt konto & orderhistorik
Här kan du uppdatera dina uppgifter, eller se dina tidigare beställningar. Har du glömt ditt lösenord kan du få ett nytt skickat till dig här.
Frågor om faktura/delbetalning
Vid frågor om din faktura eller ditt delbetalningskonto (ej produktfrågor) hänvisar vi till Qliro AB som hanterar detta åt oss. Du når dem på telefon 0200-430 030 eller kundservice@qliro.com.
Sök ditt paket
Har du valt PostNord som leveranssätt kan du använda detta formulär för att söka var ditt paket befinner sig. Har du valt ett annat leveranssätt så hjälper vi på kundtjänst dig att spåra ditt paket.
Returhantering
Här kan du läsa om våra köp- & användningsvillkor eller hur du returnerar en produkt/beställning. För reklamationer eller ångerköp, se vår sida för returhantering för adress till vårt lager.
Om oss
Vill du veta mer om oss bakom eleven?
No air - Hållbarhet
Läs mer om hur vi går tillväga för att minska antalet transporter och val av miljövänliga lådor.
Köpvillkor
Eleven ingår i Youty AB (556746-8904), Vallhallavägen 117K, 115 31 Stockholm, Sverige. Hädanefter benämns Youty AB (556746-8904) som "Eleven". Utöver dessa villkor gäller även vår integritetspolicy samt medlemsvillkor. Läs mer om våra köpvillkor här.
Integritetspolicy
Denna policy gäller personuppgifter som samlas in via Elevens e-handel, eleven Club samt via våra butiker. Utöver vår integritetspolicy gäller även medlemsvillkor för Eleven Club samt köpvillkor för Eleven. Läs mer om vår integritetspolicy.
Cookies
Denna webbplatsen använder cookies, läs mer om vad som sparas.